Botoşani, Strada HATMAN ARBORE, Nr.12 +40 741 135 223 ambalaje@smartinclusion.ro
Consumatorii doresc ambalaje ecologice. Afacerile trebuie să răspundă.
Editor's Choice

Produse și servicii ecologice

Pe măsură ce presiunea consumatorilor crește pentru produse și servicii ecologice, cererea pentru ambalare alternative de ecologice a crescut vertiginos. Pentru a vă ajuta afacerea să răspundă cererii consumatorilor, acest articol Green Business Bureau prezintă 10 alternative de ambalare ecologice pentru a satisface nevoile dvs. de transport comerciale și prezintă modul în care puteți obține certificarea pentru eforturile dvs. Am enumerat mai jos aceste opțiuni de ambalare. Faceți clic pe liniile furnizate pentru a trece la fiecare soluție de ambalare:

  • Ambalaj biodegradabil alune
  • Folie cu bule ondulată
  • Perne de aer realizate din conținut reciclat
  • Carton și hârtie reciclate
  • Ambalaj din amidon de porumb
  • Ambalare cu ciuperci
  • Ambalare cu alge marine
  • Materiale plastice biodegradabile și materiale plastice reciclate
  • Textile ecologice organice
  • Filme comestibile

Vă prezentăm apoi și ghidul cumpărătorului nostru privind ambalajele ecologice pentru întreprinderile mici . Acest ghid este conceput pentru a vă ajuta să introduceți ambalaj ecologic în lanțul de aprovizionare al organizației dvs. și să obțineți certificarea pentru eforturile dvs.

Exemple ale celor mai proaste ambalaje pentru mediu care există astăzi
Editor's Choice

Dacă urmăriți știrile de mediu, știți deja că plasticul a creat o problemă ireversibilă pe întreaga planetă. Acest material se infiltrează anual în oceanele noastre într-un ritm de neconceput. De fapt, 8 milioane de tone de plastic ajung pe malul mării - și au mai rămas 99% care sunt necunoscute.

Articole precum sticlele și pungile de plastic nu sunt însă singurii vinovați. Există și alte materiale nesustenabile pe care le întâlnim în fiecare zi. Iată o privire la diferite exemple de cele mai proaste ambalaje pentru mediu.

1. Folie cu bule

Există o șansă semnificativă să fi mai jucat cu Bubble Wrap înainte. Acest material cu marcă înregistrată merge de obicei în cutii și plicuri pentru a crea o pernă între obiectele fragile. Este popular de utilizat atunci când mutați case sau trimiteți lucruri prin poștă exact din acest motiv.

Bubble Wrap constă din polietilenă de joasă densitate (LDPE), care tinde să fie folosită pentru obiecte din plastic mai subțiri, cum ar fi pungi și folii. Acești polimeri sunt puternici și strâns. Prin urmare, puteți realiza de ce devin o îngrijorare atunci când le aruncați. Este nevoie de secole pentru ca articole precum Bubble Wrap să se descompună.

Este posibil ca oamenii să recicleze folie cu bule și alte materiale plastice. Cu toate acestea, trebuie să știți că acest proces nu se întâmplă atât de des pe cât ați putea crede. De fapt, rata medie de reciclare a Americii a scăzut la aproximativ 32% în urmă cu doi ani. Aceasta este o perspectivă potențial mortală.

Produs bun, pachet prost: greșeli de ambalare sustenabile de top
Editor's Choice

Șapte straturi de plastic pentru o pungă de chipsuri pot părea excesive, dar ambalajul este mai complicat decât pare. Care sunt provocările legate de produsele comune de uz casnic?

Durabilitatea mediului și afacerile nu merg întotdeauna mână în mână, mai ales când vine vorba de ambalarea produselor. Unele dintre cele mai comune pachete de uz casnic – inclusiv pungi de chipsuri, cutii de pizza și tuburi de pastă de dinți – adesea nu sunt reciclabile. Pentru companiile care speră să atragă clienții orientați spre sustenabilitate, aceasta poate fi o problemă reală. Chiar dacă reprezintă o mică parte din impactul unui produs asupra mediului (pdf), ambalajul este primul lucru pe care îl văd consumatorii și le poate influența puternic deciziile de cumpărare .

Mark Dancy, președintele WasteZero , o companie de reducere a deșeurilor cu sediul în SUA, spune că, în timp ce tehnologiile care evoluează rapid pot stimula ambalarea ecologică, multe companii continuă să comită greșeli de ambalare. Principala problemă, susține el, este că, atunci când vine vorba de ambalare, majoritatea companiilor se concentrează pe două priorități: „cum va conduce acest lucru consumatorii către produsul meu și cât costă acest lucru”. Pentru unii, sustenabilitatea mediului este o a treia preocupare, mai puțin importantă. „Dar în mod realist, majoritatea se uită la primele două”, spune el.

Iată câteva exemple de cele mai importante gafe de ambalare pe care le fac companiile, precum și câteva soluții potențiale la puzzle-ul de ambalare.